Scroll To Top
Son Yazılar

ŞEHRIYE ÇORBASI ~Resimli


ŞEHRIYE ÇORBASI ~Resimli 






●Malzemeler

• 1 su bardağı Arpa Şehriye
• 1 adet Soğan
• 1 adet küçük Havuç
• 1 adet Domates
• 1 çay bardağı Tavuk suyu
• 4-5 su bardağı Soğuk Su
• Sıvıyağ
• Salça
• Karabiber
• Pulbiber
• Nane
• Tuz


●Yapılışı

Tencereye sıvıyağ, ince doğranmış soğan ve havuç koyalım ve az kavuralım. Şehriyeleri ilave edelim ve devam kavuralım. Salça, kabuğu soyulmuş ve doğranmış domates, karabiber, pulbiber ve nane ekleyelim. Karıştırdıktan sonra su, tuz ve tavuk suyu koyalım. Kapağını kapatalım ve orta ateste pişmeye bırakalım. Pişerken suyunu cekecektir, tekrar su ekleyelim...
Arzuya göre tavuk suyu yerine kıyma ekleyebilirsiniz..















Not:
Ben daha önceden Tavuğu haşladım ve soğuduktan sonra suyunu küçük kutulara doldurdum. Sonra derin dondurucuya koydum. Lazım olduğunda pilav veya çorbalarda kullanıyorum...









Share This:

No Comment to " ŞEHRIYE ÇORBASI ~Resimli "