Scroll To Top
Son Yazılar

EZOGELIN ÇORBASI ~ RESİMLİ


EZOGELIN ÇORBASI~ Resimli 

(Bana ayit bir tarif)



¤ Malzemeler

~ 1 çay bardağı Mercımek
~ 2 yemek kaşığı Bulgur
~ 1 yemek kaşığı Pirinç
~ 1 diş Sarımsak
~ 1 minik Patates
~ 1 minik Havuç
~ 1 kücük Soğan
~ 1 çay bardağı Tavuk Suyu
~ 1 yemek kaşığı Domates Salça
~ 1 tatli kaşığı Biber Salçası
~ Karabiber
~ Sıvıyağ
~ Nane
~ Tuz
~ Su


¤ Yapılışı

Tencereye mercimek, bulgur, pirinc, havuç, patates, soğan, tavuk suyu, sarımsak ve tencerenin yarısına kadar su koyalım. Yarım saat pişirelim. 2-3 saniye blender'den geçirelim. (Arzuya göre blenderden gecirmeyedebilirsiniz). Kıvamını nasıl tercih ederseniz ona göre dahada su ekleyebilirsiniz. Tavanın içine sıvıyağ, biber salçası, domates salçası, nane, karabiber kavuralım. Çorbanın icine ilave edelim ve tuz ekleyelim. Kısık ateste 15 dakika daha pişirelim...












Not: Ben Tavuklari önceden haşliyorum ve suyunu minik kaplara dolduruyorum. Soğuyunca derin dondurucuya koyuyorum. Böylelikle çorba ve pilavlarda kullaniyorum








Share This:

No Comment to " EZOGELIN ÇORBASI ~ RESİMLİ "