Scroll To Top
Son Yazılar

SEBZE YEMEGI ~ Resimli



 SEBZE YEMEĞI ~Resimli





●Malzemeler

• 200 gr haşlanmış Bezelye
• 1 adet Patates
• 1 adet Havuç
• 1 adet Soğan
• Az Kereviz (Sellerie)
• 1 yemek kaşığı Salça
• 1 çay bardağı Tavuk suyu
• 5 yemek kaşığı Harf Şehriye (Suppennudel)
• 3 bardak Su
• Karabiber
• Tuz


● Yapılışı

Soğanlari küçük küçük doğrayalim. Patates, havuç ve kerevizi küp şeklinde kücük doğrayalîm. Tencereye sıvıyağ, soğan, havuç, kereviz, patates koyalîm ve kavuralîm. Salça ve karabiber ekleyelim. Sonra sırasıyla su, tavuk suyu, harf şehriye, bezelye ve tuz ilave edelim. Karıstıralım ve sebzeler pisene kadar ortalama 20 dakika pisirelim... Cocuklariniz icin yapabileceginiz lezzetli ve saglikli bir sebze yemegi. Arzuya göre istediginiz sebzeyi ekleyebilirsiniz...










Not: Ben tavuklari önceden haşliyorum ve suyunu minik kaplara dolduruyorum. Soğuyunca derin dondurucuya koyuyorum. Böylelikle pilav ve çorbalarda değerlendiriyorum.






Share This:

No Comment to " SEBZE YEMEGI ~ Resimli "