Scroll To Top
Son Yazılar

ARPA ŞEHRİYE PİLAVI TARİFİ~ RESİMLİ


ARPA ŞEHRİYE PİLAVI TARİFİ~ RESİMLİ




●Malzemeler

• 2 su bardağı Arpa Şehriye
• 2 su bardağı Tavuk Suyu
• 1 su bardağı Su
• 1,5 yemek kaşığı Tereyağ
• 1 yemek kaşığı Siviyağ
• Karabiber
• Tuz



●Yapılışı

Tavaya tereyağ ve sıvıyağ koyalim ve kizdiralim. Arpa sehriyeleri ilave edelim ve renk alincaya kadar kavuralim. Ocagin ayarini düsürelim. Tavuk suyu, soğuk su, karabiber, tuz ilave edelim ve karistiralim. Kapagini kapatalim. Ortalama 25-30 dakika pisirelim. Ocagin altini kapatalim ve 10 dakika dinlendirelim. Servis yapalim.

Not: Tavuksuyu yerine normal Su'da kullanabilirsiniz.











Not: Ben Tavuklari önceden haşliyorum ve suyunu minik kaplara dolduruyorum. Soğuyunca derin dondurucuya koyuyorum. Böylelikle çorba ve pilavlarda kullaniyorum















Share This:

No Comment to " ARPA ŞEHRİYE PİLAVI TARİFİ~ RESİMLİ "